התושבים זועמים: "נוסעים למודיעין לחתום אבטלה"

אסתי פלד 1 Comment on התושבים זועמים: "נוסעים למודיעין לחתום אבטלה"

ישראל, תושב מודיעין עילית לרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך": "אנשים צריכים להטריח את עצמם ולנסוע עד מודיעין כדי לחתום אבטלה. למה אי אפשר לשים פה מכשיר לחתום בו?" | הריאיון המלא ותגובת לשכת התעסוקה

צילום: Yossi Zamir/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מידי יום משוחח הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" עם מאזינים שמעלים נושאים הדרושים תיקון. היום אחד המאזינים, ישראל, תושב מודיעין עילית העלה את מצוקת חותמי האבטלה המתגוררים בעיר.

ישראל סיפר לרב בן לולו: "במודיעין עילית מצב התעסוקה נמוך, המון תושבים נזקקים לשירות של לחתום אבטלה. כל חתימה כזו מצריכה נסיעה למודיעין. זה לוקח 20 דקות נסיעה כל צד".

"גם נשים לאחר חופשת לידה צריכות לנסוע עד מודיעין" הוסיף ישראל. "למי שאין רכב, זה לוקח בין שעה וחצי לשעתיים. אנשים עושים את כל זה נטו בשביל להחתים אצבע".

בהמשך הצטרפה לשיחה גם מרים מאלעד, וסיפרה על המצוקה בעיר: "אנחנו צריכים להגיע ללשכת התעסוקה בבני ברק. מתייחסים אלינו כמובטלים שאולי יש לנו זמן מיותר לבוא ללשכה הקרובה".

האזינו לשיחה של הרב בן לולו עם ישראל:

משירות התעסוקה נמסר בתגובה לקול חי: "לשירות התעסוקה 72 לשכות תעסוקה הפרוסות בכל רחבי הארץ מדן ועד אילת, הנותנות שירות שווה לכל הבאים בשעריו ללא הבדל דת גזע ומין. מהות השירות אינה טכנית על מנת רק להתייצב בלשכה – אלא לשלב את דורשי העבודה במעגל העבודה בצורה המיטבית ביותר".

"פתיחת לשכת תעסוקה חדשה נובעת ממגוון פרמטרים כגון: גודל האוכלוסיה שבסביבתה, מספר דורשי העבודה, מרחק מהלשכה הסמוכה, נגישות תחבורתית, ועוד. מודיעין עילית אינה עומדת בפרמטרים אלו והלשכה בעיר מודיעין אינה רחוקה ממנה. אין קשר להיותה חרדית כלל ועיקר. לדוגמא במקרה של ביתר עילית – קיימת לשכת תעסוקה מכיוון שעומדת בפרמטרים הנ"ל" הוסיפו בלשכה.

 

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה אין סניף שירות תעסוקה גם באלעד ?